Menu

איזה נופש חברה אני רוצה?

נופש חברה באילת

האם אתם מחפשים נופש חברה מגבש מלא אטרקציות ולחוות נופש חברה מושלם בישראל? אז הגעתם למקום הנכון! בואו נחווה חווה ייחודית לאורך החוף הדרומי של הים האדום, לאילת – עיר הנופש והאטרקציות של ישראל. האמת היא שאין כמוה עוד בארץ, ובמאמר הזה, אנחנו נסביר לכם למה נופש חברה באילת היא הבחירה הכי טובה שיש בישראל לנופש חברה.

אילת – הגעת לעייר הקייט הים-תיכונית של ישראל:

אילת היא עיר הנמצאת בחצי האי הדרומי של ישראל, והיא מצויה ממזרח לשפת הים האדום. לעיר התווספו מגוון אטרקציות חדשניות בשנים האחרונות והיא הפכה למיקום מושלם לנופש החברה שלך בישראל. אילת מאובזרת במגוון אטרקציות ופעילויות שיש להציע, אנו נערוך במאמר הזה טיול וירטואלי באחת מהערים האטרקטיביות ביותר בישראל לנופש חברה.

מסע לעולם התת־הימי:

למה לא להתחיל את נופש החברה באחת מהאטרקציות הכי מדהימות ? אין דרך טובה יותר להתרגש מהיופי שבמעמקי האוקיינוס האדום. בעילת, יש לכם את הזכות לגלות את העולם המדהים והקסום שבמקום הזה.

לדוגמא יום כיף בריף הדולפינים הכולל מתחם פרטי, טיפולי עיסויים בבריכות פרטיות או עיסויים במתחם חוף פרטי, שנורקלינג בריף המרשים, מגוון שרותי קייטרינג ובר וגול הכותרת שחיה וצלילה עם דולפינים.

צלילת היכרות במקום יפהפה:

הצלילה באילת היא אחת הפעילויות הכי מרשימות שתוכלו לעשות. אין כמוה בארץ, וזהו חוויה שכדאי לנצל. חברת ההפקה שבחרתם תוכל לשריין עבורכן מגוון צלילות ניסיון בריף מדהימים, צלילה בצוללת צהובה פרטית, סירות זכוכית לצפייה בדגים ועוד מגוון אפשריות כדי שתוכלו לחוות את העולם התת ימי המדהים באילת בנופש החברה שלך.

אטרקציות ימיות באילת בנופש החברה שלך:

אילת מציעה מגוון אטרקציות של ספורט ימי מרגשות בכמה חופים שונים בעיר. אם אתם מחפשים אטרקציה מלאת אקשן בים, אתם יכולים לחוות בחוף קיקוסקי מגוון ספורט ימי כמו סירת בננה, אבוב, סירת פדלים או מצנח רחיפה.

בחוף הדקל ניתן לשלב ביום הכיף מגוון אטרקציות של ספורט ימי של סדנאות ספורט ימי פרטיות כגון סדנת סאפ או סדנת חתירה בקייקים.

אטרקציות מרהיבות לנופש משפחות באילת – נופש חברה של העובדים בארגון ומשפחותיהם:

אילת היא לא רק עיר לנופש חברה סטנדרטי אלא העיר הזו מתאימה גם למשפחות עובדים שרוצות נופש חברה מלא אטרקציות . באילת תוכלו למצוא מגוון גדול של אטרקציות משפחתיות, כולל מתקני שעשועים, פארקים מים, ומסעדות משפחתיות. כל המשפחה תהנה מנופש החברה באילת.

וגולת הכותרת פארק מים חדשני אשר הוקם באילת, בפארק תוכלו למצוא שלושה מגדלים עם 14 מגלשות, עולם הילד, בריכת גלים ענקית, אולם כנסים ומגוון מסעדות כשרות ועוד

סיורים היסטוריים בעיר אילת – אופציה עם תוכן המשתלבת בנופש החברה שלך:

בעיר אילת מגוון אתרים היסטוריים עשירים. אם אתם מעוניינים לחקור את ההיסטוריה של מקום זה, כדאי לבקר במוזיאון המקומי, שבו תמצאו מגוון תצוגות מרשימות שמספרות את סיפור העיר והאזור. בנוסף, ישנם אתרים היסטוריים רבים בעילת, כמו מבנה המסמר בו פעל המסעדן העות'מאני, חורבות העיר הקדומה עילת, ועוד.

ניתן לשלב סיורים מודרכים בנופש החברה שלך באילת עם טעימות של קולינריה מקומית, ניתן לשלב סדנאות שף בנופש החברה ולגבש את העובדים בסדנת בישול בקונספט " קרב סכינים"

מגוון אופציות לשרותי קייטרינג ומסעדות בנופש החברה שלך באילת :

באילת תמצאו מסעדות רבות שמציעות מגוון של תרבויות קולינריות. כאן תוכלו לטעום מאכלי ים ודגים טריים ישר מהים האדום. אם אתם אוהבים את בשרים , גם לכך תוכלו למצוא מסעדות מעולות באילת. לכאורה, היא עיר מדבר, אך מבחינת אוכל, אילת היא מקום שבו תוכלו למצוא טעמים מרשימים מהעולם כולו.

לדוגמא ניתן לחוות חגיגת בשרים דרום אמריקאיים בחוף הדקל באירוע פרטי אשר ישולב בנופש החברה שלך, או אוכל בדואי אותנטי באירוע ערב במכלאות הגמלים, חוויה מתוקה של קינוחים בחוף הווילג עם בירה קרירה מהחבית או ארוחת שף פרטית במלון הרודס.

טבע ופארקים מדהימים- חגיגה של טבע מדברי בנופש שלך :

אילת מאובזרת בפארקים יפים ומטופחים שמתאימים לכל מי שרוצה להנות מהטבע הקסום שבאזור. אחד הפארקים הפופולריים ביותר הוא הפארק הלאומי אילת, שבו תוכלו לטפס על הרי מדבריים ולצפות בנוף מהמם שמתרחש פה. אטרקציה נוספת היא המצפה התת ימי בו ניתן לצפות במגוון דגים וטורפים ימיים, לחוות סיורים המתאימים לכל המשפחה או לחוות ארוחת ערב לעובדי החברה באקווריום הגדול, חוויה שאין שני לה.

מסיבות חוף או מועדונים עדכניים בנופש החברה שלך באילת :

באילת תמצאו מספר ברים ומועדונים מצוינים שבהם תוכלו להנות מחיי לילה מרובי ערכים, חברת ההפקה תוכל לשריין עבורך מועדון פרטי או אזור ישיבה פרטי עם שתיה חופשית באחד ממועדוני העיר או כמובן להפיק עבורך מסיבת ריקודים במלון בו העובדים לנים.

אופציה נוספת ואטרקטיבית לא פחות היא מסיבת חוף פרטית לעובדי החברה ממסיבות גדולות בחוף הדקל עד מסיבה פרטית בחוף הווילג' עד ערב צ'יל אאוט בחוף של מוש.

חופשה מושלמת לקניות ופאן בקניונים המפנקים

אילת היא גם עיר שמתאימה בצורה מושלמת לעובדים שרוצים להנות משופינג בזמנם החופשי בקניונים של אילת כמו סי מול או אייס מול, בקניונים אלו ניתן לשלב גם חוויות פנאי המתאימות לכל המשפחה כגון החלקה על הקרח או מתחם ארקייד ענק, מוזיאון פחד או סתם ריחוף בנדנדת ענק .

החופים המדהימים ביותר בישראל – אילת פנינה דרומית בנופש החברה שלך :

אז כן, אילת היא חוויה מושלמת לחופשה בים. באילת חופים ציבוריים מדהימים המשלבים איזור ישיבה מפנקים עם מסעדות חוף טרנדיות.

מימי המפרץ הקרירים שנותנים אתנחתא ממזג האוויר המדברי כול אלו נותנים לכם חווית נופש מדהימה.

לסיכום:

אילת היא מקום מושלם לנופש חברה בים, בשמש, לגיבוש העובדים בארגון או החברה שלך . בין אם אתם אוהבים את הים, את המסעדות, הברים, הפארקים, או את האטרקציות ההיסטוריות, תמצאו את הנופש החברה המושלם באילת. צרו קשר כבר היום עם חברת הפקות המתמחה בהפקת נופשי חברה ושריינו את נופש החברה שלכם ותגיעו לחוות את כל מה שאילת יכולה להציע. תחוו את הנופים הטבעיים, התרבות המגוונת, והטעמים המרהיבים שיש לאילת להציע. לפירוט נרחב לנופש חברה באילת לחצו כאן >>>

 

להזמנת נופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682

    צרו קשר