Menu

איזה נופש חברה אני רוצה?

נופש חברה בגליל בצפון ישראל

רוצים לחוות את טוסקנה בישראל ? זה הזמן לשריין נופש חברה בגליל!

זה הזמן לבחור חברת הפקה המתמחה בנופש חברה בישראל עם דגש לאזור הגליל בישראל. האזור הזה מספק לכם את התפאורה הטבעית המושלמת לנופש החברה שלכם בשילוב מגוון אטרקציות ופעילויות . נופש חברה בצפון הארץ , הגלילי העליון, הגליל התחתון והמערבי הם מקומות מושלמים לנופש שתזכרו לכל החיים. הארץ הקדושה ממשיכה להפתיע ולהציע אטרקציות בלתי רגילות, והגליל הוא בוודאי אחת מהן.

אז למה לבחור בגליל לנופש חברה? כי כאן תמצאו את השילוב המושלם בין טבע קסום, אטרקציות מרתקות ואפשרויות גיבוש מגוונות. הנוף באזור הגליל פשוט מהפנט, מרחבים ירוקים ויערות מלבלבים . גם אם אתם בחיפוש אחר פעילויות אקשן ואקסטרים, טיולי שטח או שייט ראפטינג או רק רוצים להתרגע ולנשום אוויר צח, נופש חברה בגליל יוכל לספק לכם את כל זה ועוד.

לדוגמא נופש חברה בגליל המערבי היא ההזדמנות לפנות על פניכם מהטרדות העבודה וליצור קשרים אישיים בלתי נשכחים עם עובדים חדשים מהחברה או מהארגון.

לדוגמא אירוע ערב עם ארוחת שף והופעה בראש הנקרה עם סיור מודרך ועליה ברכבל לנקרות או סיור רכבי גולף, שייט סירות טורנדו אקסטרים במימי הים התיכון עם מתחם זולה על החוף

פנו לחברת הפקה מיומנת בתחום נופש החברה בגליל והכניסו את צוות העובדים שלכם לעולם של חוויות חדשות וגיבוש . הנה מה שאתם יכולים לצפות למצוא בנופש חברה בגליל:

אטרקציות טבע מרהיבות: הגליל מצוי בקרבת הרי הכרמל והכנרת, והנוף כאן אכן מרשים. ציון לדרכי טיול רבות, מסלולי טרקים, ואפשרויות לנגיעה ישירה בטבע. החוויה המטיילת תעטוף אתכם בשקט ובירוק סביבכם.

פעילויות אקסטרים: אם צוות העובדים שלכם אוהב את אתר ואקשן , אז בגליל תמצאו מגוון פעילויות אקסטרים כמו שייט סירת טורנדו בחוף אכזיב, טיול אקסטרים של ריינג'רים ורייזרים בטרקטורוני היער והגולן, משחק בריחה במבצר עתיק, טיולי אופני שטח או רכיבת אקסטרים במסלול קארטינג באגם מונפורט .

יקבים כשרים ומבשלות בירה : אחרי הימים המרתקים בטבע, תוכלו לפנק את צוות העובדים שלכם בסיור יין ביקב אדיר בשילוב ארוחת בוקר או לבקר ביקב רימון אשר כל המוצרים והיינות בו על טהרת פרי הרימון או לבקר במבשלת בירה לטעום מבחר רחב של בירה מתוצרת מקומית בשילוב עם ארוחת המבורגרים מפנקת באחד מהמסעדות המצוינות באזור.

מסעדות איכותיות: הגליל מציע מגוון רחב של מסעדות, מהמסעדות המסורתיות המצויות בכפרים הדרוזים המציעים אוכל אותנטי באירוח בייתי עם מופעי רקדנים וזמר מקומי ועד למסעדות האיכותיות של חגיגות בשרים . כאן תוכלו לטעום מהמטבח היהודי-ערבי -דרוזי המסקרן ולהנות ממגוון גדוש באוכל טבעוני וצמחוני .

סדנאות מגבשות : אם אתם מחפשים חוויה מגבשת ויצירתית, אשר תגבש את העובדים מהמחלקות השונות ניתן לשלב בנופש החברה שלך בגליל סדנאות בישול בקונספט קרב סכינים או לערוך תחרויות בין הצוותים בקונספט :אניגמה משחקי ענק- משחקי ODT מגבשים או הקמת מחתם לחימה בלייזר טאג המדמה תרחישים שונים מעולם הלוחמה בשטח בנוי.

הופעות חיות והופעות תרבותיות: הגליל הוא בית לכמה מההופעות הטובות ביותר בארץ. תוכלו לארח את צוות העובדים שלכם בהופעה חיה מרהיבה או בהופעה תרבותית מרשימה.

ניתן לשלב מופעים פולקלוריים מחיי הדרוזים בגליל או מופע ערבי אותנטי במערה בטבע,

אם אתם מחפשים את השלמות לנופש חברה, הצפון הוא היעד שאתם מחפשים. ולכן, הנה המלצות לכמה מקומות המומלצים באזור:

צפון הגליל:

צפון הגליל הוא המקום לחופשת טבע מושלמת. הכנרת עם מגוון חופים מושלמים לימי כיף המשלבים בנופש החברה שלך בצפון כגון בורה בורה המעוצב כחוף ים קריבי או חוף נאמוס המעוצב כטברנה יוונית או חוף דוגה שהוא הטבע בהתגלמותו , הר החרמון המיקום המושלם בחורף פעילות גלישה או סתם להתחלק במזחלת במורדות ההר המושלג, והעמק הצפוני עם היקבים המדהימים שבו, הם רק חלק מהאטרקציות באזור. תוכלו לשהות במלונות בצפון הגליל, מלונות מדהימים בטבע ולטעום מהשקט והיופי הטבעי.

חיפה- בואכה הגליל :

חיפה היא עיר גדולה ומודרנית שבה תוכלו למצוא אטרקציות עירוניות, מסעדות מעולות ושטחים יפים לפגישות עסקיות.

נצא לסיור טעימות אותנטיות בליווי שף בואדי סינסס, נאכל ארוחת ערב במסעדת ויויניו האיטלקית ונסיים במופע סטנד אפ בזאפה חיפה

צפון הכרמל:

יש כמה יישובים יפים בצפון הכרמל שמציעים בתי מלון ופעילויות מרתקות בטבע.

יום כיף מלא אקשן וגיבוש בחוויות הרוכבים שילוב טיולי סוסים, אקסטרים בטיולי שטח בטום קאר, משחקי לייזר טאג בחורשה טבעית ולסיום חגיגת בשרים במסעדת הבוקרים קאט בלו.

עכו:

עכו היא עיר הנמל היפה והמסודר בצפון הארץ. תוכלו להתנגד בחופשת עסקים במלונות עכו עם נוף ימי מהמם.

נוכל להנות בסיור טעימות מרהיב בשוק עכו העתיק, סיור מודרך בין הסמטאות, נקח בארוחת בשרים במסעדת רוטס בכניסה לאולמות האבירים ונקנח במופע מרהיב של אבירים במערות העתיקות או לחילוםים מופע שירה מלהיב באקוסטיקה המושלמת של המערות.

רמת הגולן:

הרמה המרשימה והשקטה היא מקום מושלם לחופשת עסקים. תוכלו לשהות בצימרים יפים ולטעום מן היינות המקומיים.

נוכל לחוות קטיף דובדבנים בעונה, נטעם יינות עשירי בטעם, נסייר בכפרי הדרוזים, טיול סוסים ברמה או טיולי ג'יפים בעקבות לוחמים.

בנופש חברה בגליל, תוכלו לעצור את המרוץ היומיומי ולנשום אוויר צח, להתגבש במגוון אטרקציות ייחודיות ולטעום מהמטבח הערבי המיוחד באזור. בין אם אתם בחיפוש אחר אתגרים ספורטיביים או פשוט כדי לנוח מלחצי היום יום , הגליל בישראל הוא המקום המיועד לכם.

אז איך תוכלו להתאים את נופש החברה שלכם בגליל לארגון או לחברה שלכם?

צעד ראשון: התכנון

חשוב לבחור חברת הפקה עם ניסיון של הפקת נופש חברה בצפון כשאתם מתחילים לתכנן חופשה לעובדים בגליל, הרעיון הראשון הוא לחשוב מהן מטרות הנופש ואיזה מלון תרצו לחוות בו את הנופש. מי העובדים או המחלקות ואילו רעיונות פעילויות יתאימו לקבוצה זאת ? בגליל מגוון אטרקציות ופעילויות שניתן להתאים לכל קבוצת עובדים או ארגון.

צעד שני: בחירת אזור הנופש והתאמת הסעות הרלוונטיות

לאחר שקבעתם את הפרטים החשובים, כמו התאריכים והמשתתפים, תצטרכו לחשוב על בחירת אזור הנופש ומקום לשהייה ולפעילויות. בגליל תוכלו למצוא מגוון אפשרויות לשהייה: מלונות בטבע כמו מלון הגושרים, מלון פסטורל בכפר בלום או מלון יוקרתי כמו מצפה הימים , מתחמי צימרים, קיבוצים ועוד. כמו כן, תצטרכו לחשוב על אפשרויות הסעה עבור הקבוצה, כמה אוטובוסים תשכירו לקבוצה והאם יש נסיעות לילה לאירועים או מסיבות אשר לא יתקיימו במתחם השינה שנבחר.

צעד שלוש: תוכנית פעילויות

במהלך נופש החברה צפון הארץ ובגליל בפרט , תרצו לתכנן את הימים שלכם באם מדובר בנופש עם לילה אחד או שנים . אילו אטרקציות תרצו לבקר? אילו פעילויות גיבוש תרצו להשתתף בהן? כאן חשוב לשים לב לרצון ולצרכי קבוצת העובדים ותקציב מחלקת משאבי אנוש ורווחה , ולנסח את לוחות זמנים אשר יתאימו לכולם.

צעד ארבע: פרטים אחרונים

לפני שאתם יוצאים לדרך, חשוב לתכנן עם חברת ההפקה שנבחרה את פרטים אחרונים. ואם יש כמו טיזר לנופש, מיתוג נופש החברה, הכנת מתנות ממותגות לעובדים, הפינוקים הקטנים כמו ערכות פאן בחדרים או ערכת האנג אובר היתולית לאחר המסיבה, חשוב לוודא שהכול בסדר. זהו הזמן לוודא שכל העובדים נרשמו ומוכנים ליציאה.

הגליל הוא היעד המושלם לנופש חברה מוצלח בישראל. זהו מקום שבו תוכלו ליצור חוויות יוצאות דופן ולגבש את העובדים מהמחלקות השונות. לכן, תכננו בעזרת חברת ההפקה שתבחרו את נופש החברה הזה עם תשומת לב הטובה ביותר ותצליחו ליצור חוויות עוד מרשימות יותר. הגליל מחכה לכם – קחו את הסמארטפון, קחו את המצלמה, וצאו לחווות!

לפירוט נרחב על נופש חברה בצפון, גליל לחצו כאן >>

להזמנת נופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682

    צרו קשר