Menu

איזה נופש חברה אני רוצה?

נופש חברה באתונה, יוון

ברגע שזה הזמן לנופש חברה בחו"ל, זה הזמן ליצור קשר עם חברת הפקות המתמחה בנופש בעיר אורבנית. אתה לא בהכרח צריך לחשוב על נופש בפריז לפעמים, השקט והאזורים היפים בעולם יכולים להיות במרחק טיסה קצרה מהמשרד. אז למה לא לחשוב על נופש חברה אורבני באתונה, בירת היוון? אתונה היא עיר מרהיבה עם עשרות אטרקציות, מופעים ומלונות בוטיק. במאמר הזה, נכיר את אתונה כיעד לנופש חברה, נבין אילו אטרקציות מגבשות, סיורים מרהיבים ונופים כובשי לב יש להציע, ונספק לך טיפים חשובים לקראת חוויה מוצלחת בעיר הזו.

אתונה – יעד תיירותי חדשני המשלב היסטוריה מרגשת וקידמה

אתונה היא עיר בלתי רגילה בעיני הרבים. ממסלולים תיירותיים היסטוריים עם עתיקות מרהיבות כדוגמת האקרופוליס הניצב מעל העיר למסעדות מודרניות עם כוכבי מישלן ופרויקטים תעשייתיים חדשניים, העיר הזו מציעה הכול. העובדים בארגונך יכולים לגלות את אתונה משני הצדדים שלה – התרבות העתיקה והעידן החדשני.

מאולמות הכנסים במרכז העיר לסיורי צוות באתרים הארכיאולוגיים המרשימים, המיקום המושלם לשלב אתכנס עסקי בבוקר והנאה בערב. עם מזג אוויר ים-תיכוני, אפשרויות נופש על החוף בטברנה עם זמר בוזוקי, ואפשרויות תרבותיות בלתי מוגבלות, אתה תמצא שאתה יכול לשלב את החוויה בדרך הטובה ביותר בנופש החברה שלך.

טבע ים-תיכוני מהמם

האזור הים-תיכוני שמסביב לאתונה מצוין לנופש חברה. עם מבני תשתיות מודרניים לכנסים מקצועיים או תערוכות , הטברנות הפרוסות לאורך הנמל, העובדים יוכלו להנות מארוחות בוקר עשירות בנמל פיראוס, להמשיך לסיורים לאורך ההיסטוריה בעתיקות המרהיבות, ולסיים בפאלקה במסיבה יוונית אותנטית.

האתרים הארכיאולוגיים שמסביב לאתונה גם הם עשויים להיות נקודת התחלה לעובדים בהיכרות עם העיר אם בסיור רגלי או בנסיעה באוטובוס תיירים עם הדרכה באוזניות בעברית או באנגלית, האקרופוליס, הפנתאון, הר היהודים, המקדשים המרהיבים של אתנה, הם רק כמה מהמקומות שאפשר לבקר בהם ולהתרשם מהעבר העשיר של אתונה.

מסעדות וחוויות טעימות

אתונה מציעה מגוון רחב של מסעדות וחוויות טעימות עבור עובדי ארגונך בנופש החברה. בשעות הפנאי, עובדי החברה ייהנו מחיי הלילה הסוערים של העיר, לחוות מופעי ענק של הזמרים המובילים כגון ניקוס וראטיס או להנות מסדנאות בירה מקומית או סדנאות קוקטיילים בבר הקוקטיילים המפורסם המומיקס, מסעדות המציעות מגוון מאכלי ים טריים לדוגמא הסי וולף או הפיש מארקט, מסעדות בשרים איכותיות לדוגמא הבאמפיס או מיט דה גריק, ומסעדות עם כוכבי מישלן כדוגמת סויל או ספאנודי המספקות חוויות קולינריות מרשימות.

העיר כוללת גם רחובות מרשימים כמו קולונאקי, אוויסינו, ופלאקה, בהם תוכל למצוא בתי קפה, בתי קפה, חנויות פשפשים ואמנותיות קטנות. סיורים מודרכים ברחובות הללו הוא חוויה מדהימה בפני עצמה, ניתן לשלב סיור טעימות מודרכים בנופש החברה שלך, שמעניקה לעובדים הזדמנות לגלות את התרבות המקומית ולחוות את האזורים היפים באתונה.

באתונה תוכלו למצוא את המוזיאונים המרשימים שמציעים אתנחתא אמנותית ותרבותית. מוזיאון האקרופוליס מציע תערוכות מרהיבות עם פריטים ארכיאולוגיים מהעת הישנה, עתיקות מרהיבות מסביב לעולם ומיוון בפרט ועד העת המודרנית. במוזיאון הלאומי לאמנות ים-תיכונית תוכל למצוא אוספים נפלאים של יצירות אמנות ים תיכונית. ולמי שאוהב את סצנת האמנות העכשווית, מוזיאון הפרקט יספק את המרעננים הכי חדשים מהעולם האמנותי.

סדנאות ואטרקציות עסקיות

למי שרוצה לחוות נופש חברה באתונה, יש הרבה אפשרויות פניות. אתה תוכל לארגן כנס עסקי במתחם הכנסייה הייחודי, או להשכיר אולמות אירועים למסיבות מעצבות במלונות מפוארים בעיר. בנוסף, אתה יכול לארגן ימי כיף בנמל פיראוס באחד ממועדוני החוף הפופולאריים או להפיק מסיבת ריקודים עכשווית עם רקדניות ותקליטנים מובילים באחד ממועדי העיר הגדלים בגאזי מוקד חיי הלילה של אתונה כדוגמת טכנופוליס או מועדון הפיקסי או באחד ממועדוני היוקרה ברובע קולונאקי כדוגמת מועדון היוקרה בוגרט או קלאון דוגס.

אם אתה מחפש פעילויות מגבשת קבוצתיות לצוות, תוכל להזמין את צוותך לסדנאות אומנות, לסיורים במסעדות מקומיות עם שפה ותרבות מקומית כוללים טעימות של מאכלים מקומיים, עובדי החברה יכלו לחוות מרוץ מגבש באתונה בקונספט "המרוץ למיליון" .

כל הפתרונות לנופש החברה או לכנס בעסקי שלך בעיר אחת במרחק טיסה קצרה

שווקים לדוגמא באתונה

השוק המרכזי ואראקיוס – Central Athens “Varvakios” Market

השוק המרכזי “ואראקיוס” הוא שוק האוכל הגדול ביותר באתונה. יש בו עשרות דוכנים המציעים חומרי גלם טריים מכל סוג, ומגוון מסעדות אותנטיות. בקיצור, ביקור חובה לחובבי הקולינריה.

שוק מונאסטיראקי (Monastiraki)

השוק הפתוח הגדול ביותר באתונה, ובימי ראשון הוא הופך לשוק ענק למכירת מוצרי יד שנייה. מומלץ להגיע מוקדם, כבר בסביבות השעה 09:00, ולנבור במוצרים הייחודיים שמציעים המקומיים, ביניהם צעצועים, מטבעות, ספרים עתיקים ועוד.

Laiki Agoraלאיקי אגורה'

'שוק איכרים'. ברוב השכונות של אתונה יש את השוק המקומי שפועל פעם בשבוע בהצבת דוכני רחוב עליהם נערמת הסחורה הטריה ביותר, מגדלים מגיעים עם מרכולתם ומוכרים ישירות לצרכן את ירקות ופירות העונה, ביצים, דבש, מוצרי חלב, עשבי תיבול, שמן זית .

לסיכומו של דבר

אתונה, יוון היא יעד מושלם לנופש חברה. העיר מציעה את הכול: ממרכזי כנסים חדישים במרכז העיר המודרני, דרך אטרקציות תרבותיות מרהיבות ומופעי פולקלור בטברנה המקומיות , ועד פעילויות אקסטרים ופאן. תוכל לטעון אנרגיה חדשה בעובדי החברה, לחזור עם הרבה השראה חדשה, וליצור חוויות לעובדים שלך שיזכרו לזמן רב.

אז מה אתה מחכה? תתחיל לתכנן את נופש החברה המושלם שבטוח תשאיר חותם בזיכרון שלך ושל צוותך. באתונה, יוון, מחכה רק לך .

לפירוט נרחב על נופש חברה באתונה יוון לחצו כאן >>>

להזמנת נופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682

    צרו קשר