Menu

איזה נופש חברה אני רוצה?

נופש לחברות בקונספט "החוויה בעיר ללא הפסקה תל אביב "


תיאור

נופש לחברות בקונספט "החוויה בעיר ללא הפסקה תל אביב " הכולל:

ביום הראשון סיור טעימות בשוק הכרמל וכרם התימנים, סדנת אומן או מופע לבחירה בתיאטרון ביפו, ארוחת צהרים בדוקטור שקשוקה המיתולוגי, לינה בבית מלון יוקרה ממבחר בתי מלון אשר יותאמו לתקציב וגודל הקבוצה, ארוחת ערב במלון ואירוע ערב ולסיום מסיבה פרטית בבר טרנדי או שכונתי כולל בר אלכוהול חופשי.

ביום השני נהנה מארוחת בוקר במסעדת המלון , נתחיל את הבוקר בסדנא במלון, נמשיך ליום מגבש בפארק הירקון של שייט משימות ומשחק ניווט רכוב ברכבי גולף, נסיים במסעדה יוונית לארוחת צהרים שכולה טברנה, מוסיקה שמחה והרבה אוזו.

העובדים יקבלו תשורה ממותגת של חלה לשבת או יין איכותי במארז מפנק.

נסיים את הנופש עם חיוך ונחזור למשרדי החברה.

 

נתחיל את היום …

באוטובוס נחלק מים מינראליים ממותגים, שקית "דרך צלחה" הכוללת מסטיקים, חטיף אנרגיה וסוכריות חמוצות או אריזה של תמרים איכותיים " חטיף מהטבע".

 

סיור בוקר של טעימות עשירות בשוק הפשפשים ויפו

 

כבר אלפי שנים שיפו מעיפה לאנשים את הראש. מיונה הנביא וסאלח א-דין, דרך נפוליאון ועד המקועקעים והמשופמים של העידן הנוכחי – כולם רוצים חתיכה מהעיר המטורפת הזו. יפו היא כבר מזמן לא האחות החורגת שמופרדת מתל אביב במקף קטן ובכסף גדול. היא ישות עצמאית, נושמת, עם שוק פשפשים רותח במרכז שלה – ועם הרבה מאוד בעלי אינטרסים וממון שקובעים בה את מושבם. ואם גם אתם רעבים לסיפור של יפו, אז אין לכם ברירה אלא לבוא איתנו לסיור אוכל ביפו ובשוק הפשפשים, ולאכול את כל מה שהכי טעים בין רחוב סלמה לים.

כי יפו היא בית למקומות אוכל מרתקים, אחרים ובעיקר טעימים בטירוף. ככה זה כשבמאה שנה חיים בה בכפיפה אחת ערבים, בולגרים, גלי מהגרים מכמעט כל יבשת, אמנים תפרנים ועשירון עליון. אנחנו נלך דרך הרחובות והסמטאות יוצאי הדופן של העיר, נבדוק מה הופך את שוק הפשפשים לדבר הנדיר שהוא (ומה זה שוק פשפשים בכלל), ננסה לראות מי חי כאן במאה האחרונה ואיך, אולי, יראה העתיד. כדי שלא יתייבש לנו הגרון מכל הדיבורים אנחנו נאכל מלא (אבל מלא) ונשתה יין עד שתגידו די. ואנחנו נכניס יחד אתכם את יפו לבטן וללב שלנו, בשעתיים וחצי שיעברו לכם מהר מאוד.

 

מה נטעם? כשר כמובן…טעימות עשירות ומגוונות

מאפה פילו בלקני בולגרי במילויים שונים ועלי גפן ממולאים אורז בעבודת יד , משקה אייירן תורכי, שייק פירות סחוט טבעי, חומוס אסלי יפואי ופלאפל, גלידה עבודת יד בטעם כנאפה ומלבי, פחזנית ממולאות בקרם פטייסר בקונדיטוריה בוטיק. ( הטעימות הסופיות יסגרו לקראת הנופש )

 

מפגש מרתק בתיאטרון הסימטה – אילן דמתי "עולם של דממה ".

הליכה קצרה לתיאטרון הסימטה & קבלת פנים מתוקה -תחילה נתכבד בלימונדה, ערק בטעמים ומגש בקלאווה עשיר

ארוחת צהרים – במסעדה לבחירה  

לדוגמא – דוקטור שקשוקה – מיהו הדוקטור?

בינו גבסו, הידוע בשם ד״ר שקשוקה, נולד ביפו להורים ילידי לוב שעלו לישראל בתחילת שנות ה- 50. גבסו גדל בין סיריו של אביו במסעדה היפואית ״טריפולי״, שהייתה בבעלות המשפחה. חדוות הבישול בערה בקרביו וכבר בגיל 11 הפסיק ללמוד בבית הספר והחל לעבוד במסעדה.

בשנת 1991 הקים בינו גבסו את המסעדה הראשונה שלו, המתמחה באוכל טריפוליטאי, וקרא לה ״ד״ר שקשוקה״ כשם המאכל העיקרי בו הצטיין.

התפריט מגוון ומורכב מסלטים, ממולאים, דגים, קוסקוס, בשר על הגריל, וכמובן – שקשוקה. הכול מעורר תאבון, צבעוני וטרי. במסעדתו, מצליח בינו גבסו לקחת אתכם הרחק למחוזותיה של לוב, מבלי לוותר על תחושה של בית.

בסיימו של יום הכיף בים ניסע למלון הנבחר לארוחת ערב שלאחריה נצעד לבר תל אביבי טרנדי או שכונתי לערב בקונספט "עושים שמח"

בר לדוגמא:

אירוע ערב – עושים שמח בבר Eduard 

אירוע ערב: מוסיקה שמחה, בר משקאות אלכוהול תוצרת חוץ ומגוון נשנושי בר

נסיעה של 5 דקות לבר, בחלל הראשי יישמרו לקבוצה 30 מקומות ישיבה

אדוארד הוא בר שכונתי הממוקם מחוץ למים הטריטוריאליים של אזורי הבילוי, אי שם מעבר למגרשי החניה של שוק הכרמל, וזה סוד קסמו. התפיסה השכונתית של שני ברזי בירה מהחבית ומספר סינגל מאלטים.

קומה פרטית + מרפסת ( כולל כ30 מקומות ישיבה ) – כמובן ניתן לרדת עם הדרינק לקומה התחתונה

האירוח בבר כולל בר חופשי ( עם צמידים ) : יין, בירה, קוקטיילים, קאווה, למברוסקו, משקאות מעורבבים, משקאות ספיד (ארק, וויסקי, וודקה , טקילה, ג'ין  קמפרי, רום….)

משהו לנשנש ליד הבירה .

 

ביום השני נהנה ממתקני המלון ונאכל ארוחת בוקר מאוחרת שלאחריה נחווה מבחר סדנאות מגבשות באולמות במלון, כל עובד יבחר מראש את הסדנא המועדפות עליו.

בסיום נצא ליום מגבש תחרותי בפארק הירקון הכולל :

שייט משימות ומשחק ניווט רכוב ברכבי גולף

פעילות לדוגמא:

"נסיעת מבחן"  פעילות תחרותית  ע"ג חשמליות.

פעילות תחרותית בין קבוצות (כל רכב גולף מהווה קבוצה).  המשלבת  ניווט, בנסיעה על רכבי גולף, ביקור  באתרים שונים, תוך ביצוע משימות משעשעות.

ניתן לשלב בסיום היום השני ארוחת צהרים עשירה או כריך לדרך עם שתיה אישית

הערות:

ההצעה כוללת צוות הפקה צמוד (עפ"י גודל הקבוצה) שתפקידו לתאם, לתזמן ולפקח על כל הפעילויות והגורמים השונים ואף לצלם את יום הכיף למזכרת.

המחיר הסופי נקבע על פי כמות המשתתפים, העונה, זמינות ועוד.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית בהתאמה אישית יש ליצור קשר עם המשרד בטלפון 03-5410682.

תפיץ אהבה

ימי כיף נוספים

להזמנת נופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682

    צרו קשר